Primary Denim Kadın Giyim Markası

25.03.2019

Sustainability Fashion



Sustainability Fashion

      Günümüzün perakende ortamında hayatta kalmak için markaların sık sık yenilik yapması ve olumlu bir etki yaratmanın yollarını araması gerekiyor. Tüketiciler birçok yönden her zamankinden daha seçici. Geri dönüşüm, sürdürülebilirlik ve doğayı korumak için yapılan sosyal girişimler olumlu bir  değişimin sinyallerini veriyor.

      Moda endüstrisinde, hazır giyim üretiminin 2030 yılına kadar% 63 oranında artması beklenmektedir, bu da kaynaklar ve mevcut iş modelleri üzerinde ciddi baskılar yaratmakta. Dünyaca ünlü moda markaları hem müşterilerin taleplerine karşılık vermek hem de bir şekilde çevrelesel- sağlıklı bir döngü yaratmak için perde arkasında çözümler üretmeye çalışmakta.
    Fast fashion markalarından H&M, G-Star Raw, Asos, Mango, New Look, Monki gibi firmalar doğal materyallerden üretilmiş ürünlerini koleksiyonlarında sergilemeye başladı bile…


Sustainability Fashion

    Amsterdam'da işlevsellik ve eşitlikçilik, perakende sektöründe eko-bilinçli etiketlerin yanı sıra organik yiyecek ve içecek ile kendini gösterirken. İskandinav şehirleri şeffaflığa öncülük ediyor ve fazla tüketime son vermek için çalışıyor. Berlin çiğ ve geri dönüşümlü bir görünüm için grungy köklerine dokunuyor. Londra masaya recycle stiller ve eko güzellik markalarını getiriyor. ABD'de sürdürülebilirlik, ekolojik ürün ve organiklerde ticareti kolaylaştırarak bu konudaki mücadelesini ortaya koyuyor.

Sustainability Fashion


     Günümüz modasında sorumluluk sahibi girişimler yavaş yavaş kendini göstermeye başladı. Kullanılan kumaşlardan aksesuarlara hatta alışveriş poşetlerine kadar çevreci girişimler söz konusu…Çevre ve hayvan dostu girişimler ve bazı sosyal sorumluluk projelerini hayata geçirerek bu konudaki kararlılığını dünyaya gösteren Gucci gibi moda devleride sürdürülebilirlik girişimlerinin sonuna kadar arkasında olduğunu gösterdi...
    
Sustainability Fashion